ljuvalantlivsdrommar

Födelsedagar
Här får vi titta i almenackan för att veta vilken dag det är. Ledighet är väl att släppa allt. 
I fredagsmorse åkte vi iväg på 3 års kalas med brunch. Lyckat som alltid & födelsedagsbarnet Alexander verkade nöjd med sin dag.
Alvin var glad som fick träffa sin kusin ännu en gång på kort tid.
 
En runda inom hallarna på hemvägen. Alvin köpte nya stövlar & jag lämnade tillbaka tights. Tanken var att ha dem till mina tunikor. Då tunikorna visst blivit försmå fann jag ingen anledning att behålla tightsen.
Lite har magen växt för nu har jag precis kommit inom den normala ramen och följer min kurva. Gången dessförinnan var jag ju lite förliten.
 
Lördagen var lugn. Vi plockade upp lite saker i Tonys garage.  
 
Igår eftermiddag kastade vi in mer ved & senare var det dags för ännu en födelsedag. William fyllde 21 år. Ishallen var hyrd så grabbarna spelade hockey. Jag var nöjd med min placering vid sidan om isen med varm choklad & täcke runt mage & ben.
 
 
Se